Mot ponnytävling!

2014-07-02 - 09:21:59
Sådär, packat och klart (förhoppningsvis) om en stund ska jag ut i stallet och plocka in Selma, göra henne fin och sen åka mot Växjö för att plocka upp en ponny till innan vi åker mot Ljungby. Selma startar LC & om allt går bra även LC+5, är kunder som kommer och tittar så hoppas verkligen att det får bra nu! Men ponnyn är duktig och tjejen som ska rida är duktig och rutinerad så borde inte vara några problem! 


När jag kommer hem ikväll är det bara att packa upp Selmas grejer och packa ner det som ska med till ön, blir riktigt förvånad om jag faktiskt får med mig allt som ska med överallt dessa veckorna. Viktigast är väl helt enkelt hjälmen, kanske lite kläder med men framförallt regnkläder!! Jag som avskyr att bli blöt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!