Ändrade planer igen!

2014-07-01 - 19:14:17
Nu är det mycket! 
(Och blir nog ett långt inlägg) 

Jag har funderat, funderat, funderat och tillslut tagit ett beslut. Många faktorer spelar in, framtiden och omgivningen samt viljan att komma vidare, allting blir inte riktigt som man tänkt sig helt enkelt. Jag har bestämt mig för att sälja PimPim då jag vill kunna träna och tävla istället för att vänta på en unghäst. Han är verkligen värdens lugnaste och trevligast unghäst men det hjälper inte riktigt just nu. Jag vill kunna tävla till hösten alt. nästa år. Inte vänta 2-3år till. 

Fina pojken<3

Imorgon blir det tävling med Selma och på torsdag åker jag till Gotland, är där till måndag kväll, på tisdag morgon åker jag ner till Ulla Håkansson och på onsdag följer jag med henne till Falsterbo och blir där till söndagkväll alt. måndag fm. Sen hem måndag-tisdag och sen tillbaka till Ulla för att rida hennes hästar när hon åker till Tyskland. Phuu, kommer bli några stressiga veckor framöver!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!