Du kan inte förvänta dig mer

2014-07-27 - 21:36:28
Har haft en bra helg med Daniel i Kalmar, sol, bad, grillkväll med trubadur och avslutade på IKEA där vi inte köpte mycket mer än en pall och 4 ramar. En bra helg helt enkelt! 

Mamma har haft hand om PimPim igår och idag innan jag kom till stallet vid 15 tiden, kollade till honom så fort jag kunde idag och tyvärr var han ännu sämre, än har vi bara funderingar på vad det kan vara. Han har fått smärtstillande för att slippa ha så ont så får vi vänta tills imorgon. Ända alternativet ikväll hade varit Helsingborg men ställa en häst på släp i 3 timmar som har så ont det gör jag inte! Får se vad vet säger imorgon...

Selma fick hoppa idag med tjejen som ska tävla henne om två helger. Det gick jättebra, så kul att se när hon tänder till i hoppningen och hon hoppar faktiskt riktigt bra! Tror att dom blir farliga i cupen! Min kamera var inte samarbetsvillig så bilderna blev inte så bra...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!