Måndag

2014-07-14 - 17:31:37
Han iaf med några hästar idag dock inte de jag hade tänkt eftersom jag var tvungen att fixa staketet i hagen där Loppan ska gå och sen åka till stan för att köpa present till Daniel som fyller år imorgon! Dessutom har Avenir fått på sin tappsko. 

Började dagen med dressyr på Selma och det gick riktigt bra, hon kan konsten med att vila sig i form! Tror nästan att hon ska få följa med på programridning på söndag. Bellas ägare är på semester så idag skulle jag motionera det lilla djuret, satt upp men kände direkt att det inte var någon mening. Hämtade linan och inspänningarna och longerade istället, jobbade igenom henne ordentligt i sidorna och till slut så gav hon efter. Stel som en pinne och dessutom tjurig är ingen bra kombination! Ska rida henne imorgon och se om dagens arbete gjode skillnad! Sen tog jag PimPim, tog på han träns för första gången. Inga som helst problem, sen gick vi ut på ridbanan och provade på longering i trav i båda varven. Har aldrig varit med om en så lättlärd unghäst! Han är så snäll och cool i allt! Vi tränar vidare så får vi helt enkelt se vad som händer. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!