Som om någonting vore starkare

2013-03-01 - 20:23:11
Hoppträning på Gåva med hjälp av Jossan fick blir det sista med hästarna ikväll. Alltid lika bra hjälp och idag gick det mycket bättre än träningen i onsdags. Hon hade bättre bjudning och jag red mer effektivt och målmedvetet. Fick något avbrott innan i galoppen i sväng efter hinder men annars kund vi hålla galoppen igenom svängen och fotsätta mot hinder i galopp. Duktig häst! Jag måste dock lära mig att tänka mer häst framför mig och komma ner i sadeln.

Eftersom det trots allt är fredagskväll anstränger vi oss lite och kollar på film, trots att vi inte vet vad det innebär egentligen. Blir Johan Falk- Noll tolerans. Film och godis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!