Nu ska jag passa mig för dom som aldrig gjort som dom har tänkt

2014-07-10 - 09:46:33
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. I tisdags skulle jag åkt ner till Ulla men istället är jag hemma och är sjuk. Lite piggare idag men fortfarande seg och less på att hosta mig igenom nätterna! Att göra absolut ingenting gör mig otroligt rastlös och gör att jag har ännu svårare för att sova... En kopp kaffe och bläddrar i Höökskatalogen gör morgonen lite bättre och ska försöka göra något vettigt idag...

För övrigt är det tre st som vill komma och titta på PimPim, första kommer på söndag. Hoppas att någon av dem kan ge honom ett bra hem! När jag kollade igår var det 283 st som varit inne och kollat på filmen på honom, helt otroligt! De flesta är nog dock bara nyfikna... Velar fram och tillbaka men troligen kommer även Ville komma ut på annons inom kort! Inte för att jag behöver sälja honom nu men för att jag inte kommer hinna med alla den dagen han ska ridas in och börja utbildas. Två är fullt tillräckligt! 

Paketpris någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!