Jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnar här näst

2013-03-05 - 07:12:06
Vaknar förtidigt med huvudverk och sjukt trött, kan inte somna om. På dåligt humör och irriterad när jag går ner för trappan, tar på mig jacka och skor sen går jag ut för att morgonfodra. Det är två plus ute, solen är redan uppe, det är ljust, det har börjat töa, luften är sådär lagom kall men ändå behaglig som den bara kan vara tidigt på morgonen och inte ett moln på himlen. Ibland kan den där känslan gör så otroligt mycket. Efter att ha myst en stund med Issa och fodrat alla hästarna och blivit inspirerad av det underbara vädret är jag på mycket bättre humör och hoppas att dagen blir perfekt. Nu blir det en kopp kaffe och hoppas verkligen att huvudverken tänker ge sig av den med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!