I väntan på någonting större

2013-03-05 - 20:28:34

Underbara dag! Tog massa fina kort på unghästarna i morgonsolen, dom var mycket sociala. Blev mycket mockning eftersom alla skolhästarna var hemma. Sen blev det löshoppning, Issa löshoppade med god vilja och teknik. Hon är så himla fin!

När vi hade köra ut alla skolhästarna till deras lösdrift få red vi ut på tur med Surprise, Pippi och MQ, jag red Surprise som inte alls var nöjd med livet, hela turen var mycket spänd och vid mer än ett tillfälle höll hon på att få riktiga utbrott men höll sig ändå på marken. Jag höll mest i skrajremmen för att sitta kvar i sadeln om hon skulle börja studsa mer än vad hon redan gjorde. Dock var det riktigt behagligt väder, varmt och sol. Hade inte alls lika mycket kläder som jag brukar på turen, dock är det jag brukar ha ganska mycket kläder...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!