Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärtom!

2013-03-10 - 20:05:43

Efter en riktigt bra helg hemma i Växjö sitter jag nu på båten tillbaka till Gotland igen. Ska plocka upp Jossan i Visby och sen är allting som vanligt igen, en månad till iaf. Insåg hur mycket jag har saknat alla hemma så ska bli skönt att flytta hem i april samtidigt som jag kommer sakna mina underbara kollegor på ön sjukt mycket! Har försökt ta med så lite som möjligt nu eftersom jag knappt kommer att ha någon plats alls när jag ska flytta men har tagit med lite grejer till Issa. Sadel, träns, lindor, paddar, sadelgjord och svansskydd sen även transportskydd och grimma till Nelly. Hoppas att det inte tar förmycket plats på vägen hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!