För din skull så gör jag vad som helst!

2013-03-29 - 19:58:00
Knäckebröd med honung på, finns det något godare? Det är helt klart beroendeframkallande! Dagen har gått riktigt fort, har hunnit rida Lordi och longera Issa. Issa var som vanligt en stjärna! Lordi var nog raka motsatsen, först var han jättestark och sprang runt utan att jag hade någonting att säga till om. När han hade fått galoppera av sig blev han jättedryg och lat. Ville inte alls gå fram utan drog benen efter sig. Gick på honom lite med spöt han svarade direkt med att spraka mot det. Irriterad ryttare blev ännu mer irriterad och talade om för honom att han ska fram och inte sparka mot spöt. Till sist travade han på snällt och jag var iaf. nöjd med min insatts.

Igår var han betydligt trevligare! Hoppade några språng med marksupport av Lisa och det gick över förväntan! Han var lat även då men ställde ändå upp och hoppade även om vi inte kom rätt alla gånger. Red även Surprise en stund medan Lisa hoppade Pippi.
 
För din skull gör jag vad som helst!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!