En rörelse i ögonvrån

2013-03-07 - 10:57:00
Vad mycket man kan hinna med bara man vill! Vaknade alldeles förtidigt, ont i hela kroppen, framförallt nacken så tog en stund innan jag faktiskt kunde ta mig upp ur sängen, tog en stund innan kroppen kom igång men nu är jag bara lite stel i nacken och lite ont i högerknät. Började med att packa ur bilen som var full med både mina och hästgrejer. Lämnade allt innanför dörren och åkte och hälsade på morfar. Var längesen jag träffade honom så tyckte att det var ett bra tidsfördriv. Var där någon timme sen hem igen och ta tag i kaoset som jag hade lämnat innanför dörren. Tog en bra stund men nu är dem mesta buret åt olika håll och endel även uppackat. Har även letat fram lite grejer som ska med tillbaka till Issa, träns, benskydd, sadelgjord, sadel, lindpaddar och svansskydd. Sen ett par benskydd som Evve ska prova och ett par som Lisa ska få som jag ändå inte använder. Har även plockat fram transportskydd till Nelly, den nya lilla stjärnan som ska med hem från Gotland i april.
 
Nu ska jag gå ut till Skrållan, hon ska få lite mat och jag ska se hur rund om magen hon har blivit, bara 1,5 månad kvar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!