Aldrig glömmer jag dom

2013-03-15 - 20:57:29
Ikväll hände någonting vi trodde aldrig skulle inträffa. Jag och Evve har använt dammsugaren,vilket var väldigt intressant, efter ett nästan förstört filter och lite support från Lisa så var både våra rum, trappan och köket klart. Nästan rent iaf. Det tar helt klart emot att städa men skönt att ha det gjort. Nu är det vara tvätten kvar, lär nog ta några dagar till...

Vi har även varit i Hemse, skulle till apoteket men självklart blev det även ett stopp på Konsum och vad köper man där om inte godis? Nu klarar vi oss över helgen iaf.

Är egentligen ganska trött för tillfället, trött på vädret. Snö och massor med minusgrader i mitten av Mars, är det ens tillåtet? Längtar mer än någonsin till vår och sommar. Hade det inte varit för mina underbara kollegor så hade jag gett upp för längesen! Hoppas att nästa vecka tänker bli en bättre vecka!

Helgen kommer iaf att bli bra! Imorgon är jag chaufför åt Jossan och Pella som ska tävla och på söndag blir det Johan Falk på bio med Jossan och Evve. Kommer att bli en bra helg oavsett hur mycket vädret tänker försöka förstöra den!
Postat av: eve

<3

2013-03-16 - 14:19:39
URL: http://evelinanystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!